Історія НДІ

Компанія Wamiles Cosmetics сама веде усі цикли розробки та виробництва продукції, гарантуючи контроль якості на всіх етапах виробництва. З цією метою було створено власний науково-дослідний інститут, який має офіційний статус дослідницької установи у Японії. Таким чином, усі розробки мають під собою велику клінічну базу, що базується на доказах.

На даний момент в активах компанії знаходяться:

  1. Власний науково-дослідний інститут у Йокогамі.
  2. Власний офіс – хмарочос на центральній вулиці Токіо (вул. Гінза).
  3. Дослідницький центр Holistic beauty (розробки, дослідження).
  4. Завод Yoron з виробництва сировини на п/о Кюсю.
  5. Завод Satiura з виробництва готової продукції (2002 р. отримав сертифікат ISO 9001).
  6. Власний гейзер Онсен на острові Кюсю.
  7. Власні сади з вирощування японської сливи «уме»

Етапи розвитку компанії з її заснування:

• «Wamiles Cosmetics, Inc» була заснована у 1980 році. У цьому ж році представлений напрямок «Wamiles 3 step skin care» (Три кроки для догляду за шкірою від «Wamiles»). Даний напрямок було засновано на знаннях фізіології шкіри та методі відлущування ороговілих клітин. Тому використання в комплексі мила, крему та лосьйону було значною подією в методах догляду за шкірою.

• У 1981 році почався розвиток мережі салонів краси Wamiles по всій Японії. Були представлені ексклюзивний набір для догляду за шкірою для салону «Skin Refresher Set» та серія для догляду за волоссям.

• У 1982 та 1984 роках були представлені «Facial Oil» (олія для обличчя) та «Face Liquid Color» (рідка основа під макіяж).

• У 1988 році в Південній Каліфорнії (США) було створено «Wamiles Cosmetics International, Inc»

• У 1991 році створено систему сертифікації салонів, щоб підвищити якість послуг, що надаються в салонах. Почато використання флаконів, що переробляються, що використовуються з метою охорони навколишнього середовища. Представлений продукт "Sunprotect Essence".

• У 1993 році "Wamiles Cosmetics" створює штаб-квартиру, у новозбудованому будинку в Йокогамі, Японія.

• У 1999 році засновано Дистриб'юторський Центр. Представлено серію косметики, що містить глибоководну морську воду, таку як «Aqua Di Vita Viphyse»

• У 2000 році засновано лабораторію – «Wamiles Holistic Beauty Laboratory». Переконавшись у тому, що пропоновані продукти найкраще підходять для догляду за шкірою, «Wamiles» представила та зареєструвала продукти догляду за шкірою як «квазі-ліки» або космецевтика, які містять активні інгредієнти для ефективного догляду за шкірою. Також була представлена ​​нова серія догляду за волоссям – «Advanced Hair Therapy series»

• У 2001 році розпочато взаємодію зі створення макіяжу для Love the beauty of Japan. Представлені "Tonic Water" та "Spot Treatment AC", в які, використовуючи особливий метод додані закапсульовані вітаміни.

• У 2003 році представлений новий продукт – Skin Treatment Set для відновлення. З'явилися нові кольори в колекції губної помади та випущено обмежену колекцію «Lip Selection 2003». Цього ж року представлено інноваційну лінію косметики з використанням нанотехнологій «Spot Treatment EX».

• У 2005 році на 25-річчя компанії було розроблено ювілейний крем The Mineral Cream (обмежений випуск). Також було представлено пробну серію «Body Concentrate series» - три нові кроки у догляді за шкірою тіла, яка припала до смаку споживачеві, у зв'язку з чим у 2006 році була представлена ​​вже повномасштабна серія. У цьому ж році було перероблено формулу «Personatics Sunprotect Essence» та «Bio Support» (з CoQ10).

• У 2007 році представлена ​​елітна серія догляду за шкірою – «The Mineral».

• З 2016 року компанія Wamiles Ukraine офіційно стала першим та єдиним дистриб'ютором марки на території України.

• З 2020 року компанія Wamiles офіційно стала першим та єдиним дистриб’ютором марки на территорії Казахстану.

• У 2021 році компанія розробила та представила новий компонент – катіонна низькомолекулярна гіалуронова кислота. Також була представлена нова лінія для чутливої шкіри з унікальною системою вирощування рогового шару.

Компанія Wamiles постійно розвивається та вдосконалює свою продукцію, ґрунтуючись на необхідності покращити та доповнити якість існуючих засобів, а не випускаючи нові одиниці доглядових засобів.